Přesnou polohu vaši objednávky můžete ověřit zadáním sledovacího kódu (přijatého v e-mailu o odeslání zásilky) na následujícím odkazu: https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku
Chcete-li zkontrolovat všechny objednávky, můžete se přihlásit ke svému účtu a kliknout na MOJE OBJEDNÁVKY.
- KDE ZÍSKÁM SVŮJ SLEDOVACÍ KÓD?
Sledovací kód vaší objednávky je uveden v e-mailu, kde vás informujeme o zásilce a doručení vašeho balíku. Sledovací číslo je také zahrnuto ve všech zprávách odeslaných doručovací službou PPL.
Odkaz na sledování zásilek: https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku
- JAK JE MOŽNÉ OBJEDNÁVKU POSLAT ?
Pro doručování balíků využíváme doručovací službu PPL. Kurýr doručí zásilku na adresu, kterou jste uvedli v době objednávky. Balíky jsou doručovány v pracovní dny. Pokud nejste přítomni na adrese při doručení zásilky, obdržíte všechny informace, které potřebujete k vyzvednutí balíku (do vaší poštovní schránky nebo poštou nebo SMS).
- MÁM PROBLÉM S DORUČENÍM, CO MÁM DĚLAT?
Potřebujete-li pomoc s doručením, můžete se telefonicky obrátit na PPL Cezsc: +420 225 331 500 nebo poslat email na [email protected] – od pondělí do pátku v čase 8-18 h.
Můžete nás také kontaktovat na [email protected]. Rádi vám pomůžeme problém vyřešit a budeme se snažit, aby byla objednávka co nejdříve u vás.
- JAKÉ JSOU VAŠE NÁKLADY NA DORUČENÍ OBJEDNÁVKY?
U nákupu do 1200 Kč činí náklady na doručení přes PPL 100 Kč.
U nákupu nad 1200 Kč je poštovné zdarma!
- OBJEDNÁVKA BYLA DORUČENA POŠKOZENA
Pokud si všimnete poškození balíku, musíte přidat poznámku, že balíček je poškozen, když objednávku přijímáte. Poté nám poskytněte podrobnosti (včetně fotografií) na [email protected] do 60 dnů od obdržení balíčku. Ověříme, zda máte nárok na výměnu za nové produkty a podle toho Vám poskytneme další informace.