DORUČENÍ OBJEDNÁVKY
- Kde se nachází moje objednávka?
Přesnou polohu vaši objednávky můžete ověřit zadáním sledovacího kódu (přijatého v e-mailu o odeslání zásilky) na následujícím odkazu: https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku
- Kde získám svůj sledovací kód?
Sledovací kód vaší objednávky je uveden v e-mailu, kde vás informujeme o zásilce a doručení vašeho balíku. Sledovací číslo je také zahrnuto ve všech zprávách odeslaných doručovací službou PPL.
- Jak je možné objednávku zaslat?
Pro doručování balíků využíváme doručovací službu PPL Česko. Kurýr doručí zásilku na adresu, kterou jste uvedli v objednávce. Balíky jsou doručovány v pracovní dny. Pokud nejste přítomni na adrese při doručení zásilky, obdržíte všechny informace, které potřebujete k vyzvednutí balíku (do vaší poštovní schránky nebo poštou nebo SMS).
- Mám problém s doručením, co mám dělat?
Potřebujete-li pomoc s doručením, můžete se telefonicky obrátit na Potřebujete-li pomoc s doručením, můžete se telefonicky obrátit na PPL Česko: +420 225 331 500 nebo poslat email na [email protected] – od pondělí do pátku v čase 8-18 h.
Můžete nás také kontaktovat na [email protected]. Rádi vám pomůžeme problém vyřešit a budeme se snažit, aby byla objednávka co nejdříve u vás.
- Jaké jsou vaše náklady na doručení objednávky?
U nákupu do 1200 Kč činí náklady na doručení přes PPL 100 Kč.
U nákupu nad 1200 Kč je poštovné zdarma!
- Objednávka byla doručena poškozena
Pokud si všimnete poškození balíku, musíte přidat poznámku, že balíček je poškozen, když objednávku přijímáte. Poté nám poskytněte podrobnosti (včetně fotografií) na [email protected] do 60 dnů od obdržení balíčku. Ověříme, zda máte nárok na výměnu za nové produkty a podle toho Vám poskytneme další informace.
- Pojištění balíčku
Pojištění zásilek poskytuje klid zákazníkům, kteří se obávají o své zásilky. V případě poškozených nebo chybějících výrobků zaručujeme řešení na naše náklady, abychom vám co nejrychleji dodali objednané výrobky.
- Expresné dodání
Objednávky se službou „skip type“ jsou upřednostňovány a baleny. Tímto způsobem můžete získat nabídku pro rychlejší doručení vašeho balíčku.
REKLAMACE
- Chci vrátit zboží. Jak to mám udělat?
Pokud chcete zboží vrátit, informujte nás o tom prosím do 60 dnů od nákupu, na [email protected].
Adresa pro vrácení zboží: Nutrisslim d.o.o – Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, SI-Slovinsko.
Při vracení výrobků je nutné přiložit vyplněný formulář pro vrácení produktu, který naleznete ZDE .
Více informací o právu na odstoupení od smlouvy nebo objednaného zboží si můžete přečíst v obchodních podmínkách, zde: https://www.naturesfinest.cz/vseobecne-obchodni-podminky/
- Moje objednávka obsahovala nespravné produkty
Pokud jste obdrželi nesprávné nebo poškozené produkty, uveďte prosím podrobnosti (včetně fotografií) do 8 dnů od obdržení objednávky. Ověříme, zda máte nárok na výměnu za nové produkty a podle toho Vám poskytneme další informace. Nezapomeňte uvést číslo potvrzení objednávky do daného řádku, abychom mohli snadno najít vaši objednávku a okamžitě zpracovat vaši žádost.
- Chybějící zboží
Jsme si vědomi toho, že doručení plné objednávky je pro vás důležité, samozřejmě je to i pro nás! Děláme absolutně vše co je v našich silách, abychom vaši objednávku odeslali včas a v dobrém stavu.
Do 8 dnů nás kontaktujte na: c[email protected], abychom mohli zorganizovat náhradu za chybějící produkty. Nezapomeňte uvést číslo potvrzení objednávky do daného řádku, abychom mohli snadno najít vaši objednávku a okamžitě zpracovat vaši žádost.
INFORMACE O OBJEDNÁVCE
- Jak se používá slevový kód?
Na Váš nákup můžetre využít jeden propagační kód, který zadáte v posledním kroku nákupu, na pokladně.
- Co mám dělat, když neobdržím potvrzovací e-mail s objednávkou?
Naše potvrzovací e-maily jsou zasílány automaticky ihned po zakoupení na našich webových stránkách. Pokud jste je neobdrželi, zkontrolujte prosím složku spam.
Možná jste také zadali nesprávnou e-mailovou adresu v době nákupu, v takovém případě nás neváhejte kontaktovat a společně zkontrolujeme, co se stalo. Nejprve však zkontrolujte svůj „spam“.